دانلود پاورپوینت مدیریت مبتنی بر ارزش 34 اسلاید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
بازدید : 47
نویسنده : yy5

پاورپوینت مدیریت مبتنی بر ارزش

پاورپوینت مدیریت مبتنی بر ارزش

مقدمه

در دهه‌ی اول قرن ۲۱ شاهد دو بحران اقتصادی بوده‌ایم که منجر به نابودی کامل برخی از شرکت‌های بزرگ و مهم شد. این موضوع باعث شد تا رهبران سازمان به این فکر بیفتند که چگونه می‌توانند در این شرایط بحرانی عملکرد اثربخشی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت به بقای خود ادامه دهند.

اما، «موفقیت» حقیقتا به چه معناست؟ آیا به معنی سود بالا یا بالاتر رفتن ارزش سهام است؟ یا به معنی کارآمدتر بودن، آینده‌نگری و کار کردن به شیوه‌ای است که در شرایط بحرانی بقای شرکت را تضمین کند؟

اگر استراتژی شما برای دستیابی به موفقیت بر پایه‌ی سود بنا شده باشد، احتمالا توجه کافی به تأثیرات بلندمدت تصمیم گیری‌های خود نخواهید داشت. به عنوان مثال، می‌توانید برای افزایش سود خود، قیمت محصولات‌تان را افزایش دهید یا اینکه با تخفیف ناگهانی در قیمت‌ها سود فصلی خود را افزایش بدهید و سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت خود را راضی نگه دارید.

 

 

*مشاهده توضیحات بیشتر و کامل همراه با لینک دانلود*

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مدیریت مبتنی بر ارزش دانلود پاورپوینت مدیریت مبتنی بر ارزش پاورپوینت رایگان مدیریت مبتنی بر ارزش پاورپوینت مدیریت بر پایه ارزش پاورپوینت مدیریت مبتنی بر هدف دانلود مدیریت مبتنی بر ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش پروژه مدیریت مبتنی بر ارزش تحقیق مدیریت مبتنی بر ارزش دانلود پاورپوینت مدیریت بر پایه ارزش دانلود پاورپوینت مدیریت مبتنی بر هدف ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انلاین فایل و آدرس onlinefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com