پاورپوینت مدیریت از طریق گشت زنی MBWA در 21 اسلاید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 شهريور 1399
بازدید : 45
نویسنده : yy5

پاورپوینت مدیریت از طریق گشت زنی MBWA

پاورپوینت مدیریت از طریق گشت زنی MBWA

مقدمه

مدیری را در یک دفتر شیک با مبلمان چرم و دیوارهای طرح چوب در نظر بگیرید. او پشت میزی پر از مطالب مهم کاری که همه به توجه او نیاز دارند؛ نشسته است. آنقدر مشغول است که هیچ اهمیتی به اتفاقاتی که بیرون از این چهاردیواری درجریان است، نمی‌دهد. به قدر کافی در داخل دفتر، کار هست!

چنین رئیسی، مرعوب کننده و غیرقابل دسترسی است. اما واقعیت این‌ است که،‌ در بسیاری از سازمان‌ها چنین وضعیتی وجود دارد. شما می‌خواهید چگونه رئیسی باشید؟ آیا می‌خواهید دور از دسترس و غرق در مقام شامخ و پراهمیت خود باشید؟ یا می‌خواهید بدانید بیرون «در سنگرها» چه خبر است؟

برای آنکه به عنوان رئیس ستایش شوید نیازی نیست دور از دسترس و تافته‌ی جدابافته باشید؛ خرد،‌ دانش و تخصص‌تان برای رسیدن به این هدف کافی است. اگر به دور خود دیوار بکشید،‌ اعضای تیم‌تان قادر نخواهند بود تا از تجربیات شما استفاده کنند و این باعث تضعیف فرآیندهای حل مسئله و تصمیم‌گیری خواهد شد. در تماس بودن می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت باشد. هرچقدر بیشتر با افراد تیم در تماس باشید بهتر می‌فهمید چه چیزی به آنها انگیزه می‌دهد و چه اتفاقاتی در جریان است و می‌توانید راه‌حل‌هایی بیابید که هم نیازهای افراد گروه و هم نیازهای شرکت‌تان را برآورده کنند .

 

 

*مشاهده توضیحات بیشتر و کامل همراه با لینک دانلود*

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مدیریت از طریق گشت زنی MBWA دانلود پاورپوینت مدیریت از طریق گشت زنی MBWA پاورپوینت رایگان مدیریت از طریق گشت زنی MBWA پاورپوینت مدیریت پایش چیست پاورپوینت مدیریت پرسه چیست دانلود مدیریت از طریق گشت زنی MBWA مدیریت از طریق گشت زنی MBWA پروژه مدیریت از طریق گشت زنی MBWA تحقیق مدیریت از طریق گشت زنی MBWA دانلود پاورپوینت مدیریت پایش چیست دانلود پاورپوینت مدیریت پرسه چیست ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انلاین فایل و آدرس onlinefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com