پاورپوینت مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB در 19 اسلاید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 شهريور 1399
بازدید : 39
نویسنده : yy5

پاورپوینت مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB

پاورپوینت مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB

مقدمه

فرض کنید تیم مشتاقی را مدیریت می‌کنید، تیمی که برای ایده‌های خلاقانه و ابتکاری‌اش معروف است. شکی ندارید که اعضای این تیم مهارت‌ها و انرژی لازم برای موفقیت را دارند؛ اما می‌خواهید آنها را حمایت و هدایت کنید تا به موثرترین شیوه‌ی ممکن کار کنند.

الگوی POSDCORB می‌تواند در این امر به شما کمک کند. این الگو تشکیل شده از ۷ وظیفه اصلی مدیر که در سال ۱۹۳۷ توسط لوتر گولیک (Luther Gulick) و لیندال اورویک (Lyndall Urwick) (از اعضای کمیته‌ی اجرایی فرانکلین روزولت، رئیس جمهور ایالات متحده) برای نظم‌دهی به سیستم اجرایی دولت آمریکا طراحی شد.

گولیک در مقاله‌ای با عنوان «Notes on the Theory of Organization» می‌پرسد: «وظیفه‌ی مدیر اجرایی چیست؟ او چه می‌کند؟» او پاسخ را در سرواژه‌ی POSDCORBB خلاصه می‌کند.

در این مبحث شرح می‌دهیم که الگوی POSDCORB مخفف چه واژه‌هایی است و چگونه می‌تواند به تیم یا سازمان شما در جهت تمرکز بر وظایف اداری و اجرایی و کاهش ضعف‌های بالقوه‌اش کمک کند.

 

 

*مشاهده توضیحات بیشتر و کامل همراه با لینک دانلود*

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB دانلود پاورپوینت مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB پاورپوینت رایگان مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB پاورپوینت نظریه لوتر گیولیک و لیندال ارویک پاورپوینت پوسد کورب چیست دانلود مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB پروژه مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB تحقیق مدیریت موثر تیم با الگوی POSDCORB دانلود پاورپوینت نظریه لوتر گیولیک و لیندال ارویک دانلود پاورپوینت پوسد کورب چیست ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انلاین فایل و آدرس onlinefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com