پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟ ,انلاین فایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1399
بازدید : 120
نویسنده : yy5

پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

پاورپوینت چگونه کمیک اینترنتی بنویسیم؟

بخشی از متن:

برای نوشتن یک کتاب کمیک، باید یکی از دو روش «متن نمایش یا اسکریپت کامل» یا «دیالوگ رو حوضی» را دنبال کنید. هر دو روش فوق به طور معمول در نوشتن کمیک استفاده می شود، اگر می خواهید این کار را انجام دهید، همچنین می توانید نوآوری کنید. روش اسکریپت کامل، قدرت کنترل بیشتری به نویسنده می‌دهد به این معنا که می تواند در مورد تعداد پانل ها در یک صفحه، شخصیت های ارائه شده در آن و در نهایت دنباله ای از رویدادها و گفتگوها تصمیم بگیرد. از سوی دیگر، روش دیالوگ رو حوضی به بازیگر اجازه می دهد تا مسئولیت نمایش وقایع در داستان را به عهده گیرد.
نویسنده باید خلاصه داستان و گفتگوها را برای چند نمونه یا رخداد برای بازیگر فراهم آورد. بقیه کنترل به بازیگر سپرده می شود. او طرح اولیه داستان را به پانلهایی تقسیم می کند و تصمیم می گیرد که چطور در آنها گام بردارد. پس از آنکه بازیگر کارش را انجام داد، محتوا به نویسنده تحویل داده می شود تا بقیه دیالوگها در داستان اضافه شود.

 

 

*مشاهده توضیحات بیشتر و کامل همراه با لینک دانلود*

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم پایه , ,
:: برچسب‌ها: کمیک دانلود فایل آموزشی کمیک اینترنتی استوری برد چیست طراحی کمیک دانلود پاورپوینت نوشتن کمیک هنر نویسندگی حروفچینی انتشار کمیک سناریو دانلود مقاله پاورپوینت کمیک اینترنتی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انلاین فایل و آدرس onlinefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com